Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.06.2017 20:20 - Самодиви по Еньовден?!
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2534 Коментари: 14 Гласове:
11

Последна промяна: 24.06.2017 22:13

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Честит Еньовден на всички! Подарявам билки за Здраве! Заедно с някои красоти, които открих по полята, а приятелчето в слънчев цвят съм го донесла вкъщи, без да разбера, заедно с билките, след което го пуснах да щъка в градината.
Намерих и една Самодива, на любимата ми поляна извън село, още сънена и несресана, ала така били Самодивите - отказват да се подчиняват на човешките "норми" /поне това чух от нея Самодива ;))
Закачих билките на прозореца в кухнята си, цяла година ги държа там, до следващия Еньовден. Ще раздам на всеки от тайфата с приятелите ми деца по едно стръкче да си занесат у дома.
Желая ви да бъдете Щастливи и да се радвате на всичко красиво около вас. Бог ни е дарил несметни съкровища, на всяка крачка! 

image

image

image

image

image

image

image    image

image

image



Гласувай:
11



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zax - На този ден се премахват магии с о...
24.06.2017 20:36
На този ден се премахват магии с огнен обръч, но щом няма снимки ... май си се успяла. ;))
цитирай
2. vesever - Стига де, хващаш ме неподготвена! ...
24.06.2017 20:57
Стига де, хващаш ме неподготвена! Не знаех за огъня, всяка година кротко си бера билки и съм рахат.
Живот и здраве догодина ще пробвам и с огън, обещавам. И ще покажа живо огнено шоу, ако съм тук...
:)
Апропо, мен злите магии не ме ловят, а аз само добри умея да правя, и всичко е 6!
цитирай
3. hloris - Браво,Веси,ранобудно момиче,прекрасен букет си спретнала от билки,
24.06.2017 23:42
От тях аз разпознах само белият равнец.
Аз пък тази сутрин много се успах незнайно защо...
Зная,че който походи по росната трева по Еньовден,то не го ловят никакви болести през годината.
Да сме живи и донякъде здрави,пък другото както дойде.
Закси,разкажи ни малко за ритуала,в какво се състои...аз за пръв път чувам за него.
цитирай
4. vesever - Тони, аз също не ги разпознавам в...
25.06.2017 07:04
Тони, аз също не ги разпознавам всички. Има жълт кантарион, цикория, лайка. Поначало на поляната, на която бера, има и жълт равнец, но тази година не открих...
Живи и здрави!
цитирай
5. flymore - Благодаря ти от душа, Веси!
25.06.2017 07:41
За пожеланията, за красотата в тях, за прекрасните снимки на частици от Природата, които отминаваме, незабелязвайки ги!..
За билките благодаря! Преди години много често ходех да бера, далеч от населено място. Припомни ми време, което няма да се върне...
:))<3

цитирай
6. krassko - Имам приятелки самодиви,
25.06.2017 08:08
Но жълт равнец няма. Това което си кръстила жълт равнец си има друго име.
Разни "специалисти" го продаваха по улиците като билка.
цитирай
7. vesever - Флай, и аз ти благодаря, че се отб...
25.06.2017 08:11
Флай, и аз ти благодаря, че се отби!
Знаеш ли, и аз съм много сантиментална и обичам да си спомням всички хубави мигове...и да създавам нови приятни преживявания, за себе си и близките ми...
цитирай
8. vesever - Краси, досущ прилича на белия ра...
25.06.2017 08:12
Краси, досущ прилича на белия равнец, но с по-малки съцветия, затова мислех, че е жълт равнец, нали знаеш, че обичам да наименувам растения, чието име не знам :))
Благодаря ти, живи и здрави да сме!
цитирай
9. to4icata111 - Вълшебно...
25.06.2017 08:28
Хубаво си направила, Веси!
Ммм, как ухае на билчици!...:)))
Поздрави!
цитирай
10. vesever - Крис, жалко, че няма как да предам ...
25.06.2017 08:43
Крис, жалко, че няма как да предам цялото усещане...
Като набера билки, обичам да си полягам на поляната, да се скривам в тревите, затварям очи и слушам всички звуци на природата. Шурчета, птичета, пчелички, много прекрасни звуци се чуват, сякаш си в друг свят.
В един момент отварям очи и гледам тази красавица пеперуда, кацнала на една тревичка току над главата ми, и така търпеливо ми позира, към 10 снимки й направих, от всички страни /нали съм си папарак;))
Лошото е, че тази сутрин още не мога да се събера, да подкарвам текста, а имам 15 стр. да довърша и най-късно до утре заран да го предам, май пак няма да се спи....обаче после вдигам купон и буйствам из градината с мотиката ))
Цяла сутрин слушам индианска музика, събирам сили, хайде, последна песен и действам вече ))
Ето и за теб, ако обичаш индианска музика, тази ми е много любима, на Манантиал, което значи водопад :)
Индианецът с флейтата ми е любим, разкошен направо!
https://www.youtube.com/watch?v=nZpqFM5n_jY
цитирай
11. krassko - Щом ти доставя удоволствие кръщавай спокойно.
25.06.2017 16:42
Някои растения имат по 30 - 40 имена в различни части на страната,
затова са латинските названия за да не стават грешки.
А някои от имената които си дала са много сполучливи :)
цитирай
12. vesever - Краси, благодаря ти! Мислех, че ...
25.06.2017 17:04
Краси, благодаря ти!
Мислех, че ще ме критикуваш, понеже имаш знания по ботаника, а аз - никакви :)

Но Цветята са толкова прекрасни и носят вдъхновение!
цитирай
13. rosiela - Веси,
25.06.2017 21:41
чак тук ми зауха. Ама малко закъснях от доста работа. Бъди жива и здрава, и много щастлива.
цитирай
14. vesever - Роси, Благодаря ти, да ти се връщат ...
25.06.2017 22:48
Роси, Благодаря ти, да ти се връщат добрини и щастие!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044324
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16014
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол