Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.09.2018 20:20 - Из Морските Широти....
Автор: vesever Категория: Лични дневници   
Прочетен: 11958 Коментари: 14 Гласове:
16

Последна промяна: 10.09.2018 21:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
Ето и малко морска красота и романтика, преди лятото да си е отишло...
С малки забавни заглавия към снимките

Повелителка на морската стихия,
От нея никой не успява да се скрие...

image
Е, да, морето ми отива, 
И нека всичко е красиво...
image
Русалка е излязла от морето и щастлива
на припек си блаженства и почива ... 
image
Да се подготвим ли за морски танц сега,
Какво си мислите, това не е шега!!
image
За мене някой сякаш мисли и прекрасно ме разбира,
Любимият ми грейпфрут тук все още се намира...
image
И ето вече, време е за нежен танц с вълните, 
Който иска с мен да потанцува, без да пита...
image
Ах, как обичам тези цветове, 
на море, зеленина и на небе...
image

Забита в морето самотна скала
Тя сякаш ме вика: При мене ела!
Искрящата пяна докосва ме нежно
Шепти ми морето и ражда копнежи...

image

Завършвам с мъничка закачка, и в лятната горещина,
красоти намирам, всичко е за мен като детска игра...
image
А поздравът е морска песен, много ясно,
оставащото лято нека е прекрасно...!!!




Гласувай:
16



Следващ постинг
Предишен постинг

1. nedovolen - Снимки за сериозно фото-списание, ...
10.09.2018 20:37
Снимки за сериозно фото-списание, не се сещам за такова. И аз обичам каменичките, ама без фреш. И, да са по-големички, примерно колко теб!
:)))
цитирай
2. vesever - Йей, благодаря ти за комплимент...
10.09.2018 20:45
Йей, благодаря ти за комплимента!
Преди време исках да ставам моделка...
Е, не станах, ала още ме влече... ))
Каменичките, ако не са фреш, ме хващат и става "лошо" - почвам да пея и да танцувам.
Не че не го правя и без каменички, ...ала тогава е по-ефектно )).
Относно размера....вчера се черпихме с щерката и приятеля й с фреш, и не успях да изпия моя, от бутилките беше, 500 мл...за мен е твърде много...та се наложи децата да ми помагат...
Да де, те вече не са деца, а прекрасни млади хора, но винаги ще си ги наричам деца...
цитирай
3. troia - Веси,
10.09.2018 21:24
и на мен ми се вижда сериозна задача да се танцува върху хлъзгав от водорасли камък.:)
Не искаме да си отива лятото, но то си е тръгнало и не ни пита.:)
Чудесни снимки, но не казваш кой е автора им.:)) Браво на него, защото е уловил веселото ти настроение.
Поздрави!
цитирай
4. vesever - Кати, благодаря ти!С децата се ...
10.09.2018 21:38
Кати, благодаря ти!
С децата се забавляваме, че как иначе!
Винаги, когато намираме камъни или скали, се катерим, аз първа, понеже съм най-голямото дете ))
Имаше и една разкошна скала, с която се снимахме, побита в морето, и като застанеш на нея, при удара на всяка вълна се усеща мощта на стихията, скалата потръпва, и се усеща тласък, невероятно е!
Може да поместя някоя снимка и от нея скала, ...показвам само снимки, на които ме има мен, децата не показвам, но ще предам похвалите за фотографското майсторство, благодаря ти!
П. П. Добавих предпоследната снимка със скалата, за която разказвам, надявам се да ти хареса, и тя е направена с усет, харесва ми как вълната се протяга към мен :)
Аз също направих много добри снимки на децата, има една, на която е синът ми, на един камък, на брега, а зад него изцяло бяла вълна, и пръски, високи до над кръста, а той е по-висок от мен, така че представи си за какво чудо иде реч...


цитирай
5. lexparsy - Прекрасна и жизнерадостна русалка ...
10.09.2018 22:01
Прекрасна и жизнерадостна русалка си Веси, че и демонстрираща чудесни лятно-есенни тоалети.
А и фотосесията е професионална и като гледам от намека в една от снимките май е от рекламната кампания на Каменица…
Хайде като вземеш хонорара ще почерпиш :-)))
цитирай
6. vesever - Лекси, няма хонорар, няма. . . вс...
10.09.2018 22:15
Лекси, няма хонорар, няма...всичко е любителско, ала от сърце и наистина с много жизнерадост и щастие...знаеш, че навсякъде това търся...
Такива моменти се запомнят, през годините имам сбрани чудни спомени, първият път, когато заведох децата на море, беше на Камчия, и кучето взехме, с влака за Варна...те бяха малки, такива веселби правехме по плажа...))
цитирай
7. zemja - Чудесна си, Веси!
11.09.2018 01:24
Имаш сърце за красотата на всичко в природата. И тук морето те е вдъхновило да направиш хубави снимки и поетични коментари. Създаваш атмосфера, даряваш обич и щастие. Благословен човек си ти. Бъди здрава и все така жизнена, дейна, влюбена в живота!
Щастлива есен!
цитирай
8. vesever - Ели, благодаря ти! Красотата ...
11.09.2018 09:40
Ели, благодаря ти!
Красотата струи отвсякъде и най-доброто е да се сливаме с нея и да я умножаваме, винаги това съм искала...
Щастливо да ти е, ха дано има и циганско лято, още не искам да си отива лятото...
Поздрави!
цитирай
9. vania23 - Красива, фотогенична,
11.09.2018 11:52
щастлива и истински жива!
Прегръдки, Веси!
цитирай
10. vesever - Ваня, благодаря ти! Прегръдка и ...
11.09.2018 12:56
Ваня, благодаря ти!
Прегръдка и от мен!
цитирай
11. zax - Я ми кажи нещо, на какво "къ...
11.09.2018 17:43
Я ми кажи нещо, на какво "кълват" русалките че като няма златни рибки да фърлям за... русалка.
;)
цитирай
12. vesever - Заксън, Русалките, както и Злат...
11.09.2018 19:26
Заксън, Русалките, както и Златните Рибки, кълват едно нещо - Желания.
Ще ти издам, че тайната мисия на Русалките е да направят човешкия свят по-добър и по-красив и това желание ги води винаги, когато се явяват на хората.
И ако и хората носят същото желание, Русалките го клъвват и така желанието се удвоява, в следствие на което се умножава и доброто и красивото в човешкия свят...
И това е то, цялата "философия"!

цитирай
13. donchevav - Еха, обожавам морето, но на тази ...
13.09.2018 13:36
Еха, обожавам морето, но на тази фотосесия определено го оставям на второ място! Чудесни снимки, Веси! Нека да ти е все така волно, копнежно и русалчесто! Прегръдка!
цитирай
14. vesever - Вени, благодаря ти! Ей така об...
13.09.2018 14:03
Вени, благодаря ти!
Ей така обичам да се сраствам с морето и аз, толкова ми е хубаво да се чувствам като част от простора и бездната морска..
Прегръдка и от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: vesever
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4044512
Постинги: 1153
Коментари: 13404
Гласове: 16015
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол