Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.01.2017 06:35 - Сърцето знае
Автор: stih Категория: Поезия   
Прочетен: 4240 Коментари: 2 Гласове:
15


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Реплика на "Проклех те девет пъти", В. Димитров

 Проклех те – девет пъти да се влюбиш 
и пак да скиташ недолюбен, сам.
По мене ум и разум да изгубиш.
За раните ти аз да съм балсам.

Проклех те девет нощи да ме имаш –
по-жаден да останеш след това.
Пък аз, като звезда недостижима,
за друг да светя, в чужда синева.

Проклех те с думи. Но сърцето знае
и с пулса си изрича благослов...
Един живот на всекиго е даден
и нека го измине със любов!



Гласувай:
15



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cinderellathespy - За прошката
28.01.2017 14:29
Замислих се как се прощават непростимите неща...
От клетви ме е страх по принцип...
Когато го пишеш с думи някак се дистанцираш,
остава в сфера фикция, но ако думите сбъднат реалност, какво става?
Едно от правилата е да не се вреди,
колкото и голяма да е мъката...
Само Бог разрешава ответните удари, така си мисля...
по избран от него начин!
Хареса ми поантата - развръзка - прошката и любовта!
Вдъхнови ме! Благодаря, Ели! :)

Не те проклех...

Не те проклех защото те обичам
Но раната остана вътре в мен
И все така аз името ти сричам
И все така от мен си озарен

Осъдиха те да си сам и тъжен
Далеч от мойта нежна топлина
На времето да бъдеш нужен
Във порива за бряг и светлина

Сега те гледам тихо отдалече
И ти ме следваш само със очи
Съдбата на копнежи ни обрече
Душите ни завърза със лъчи

Ще се завърнем в старите простори
Ще споделим вълшебна тишина
И счупили наземните окови
Отново ще ни свърже любовта

28.01.2017г.
Елица
цитирай
2. stih - Здравей, Елица!
29.01.2017 06:33
Напълно споделям позицията ти и много хaресах твоя стих.
Но в случая моята творба е реплика, затова се придържам повече към оригинала.
Радвам се, че се запознахме и ще те чета.
До нови срещи!
Елица
цитирай
3. donchevav - Хареса ми това максимално насищане ...
02.02.2017 07:21
Хареса ми това максимално насищане с тропи и фигури на тоя малък обем текст - анафората "проклех те", повторението на магичното число девет, метонимията "рани-балсам", метафорите, сравнението, олицетворението "изрича", антитезата "клетва-благослов" - те внасят елемент на фолклоризация, правят композицията класическа, а стиха - запомнящ се. Поздравления за прекрасната творба - за идеята и за изпълнението! Прегръдка, Ели!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: stih
Категория: Поезия
Прочетен: 1328230
Постинги: 654
Коментари: 1666
Гласове: 3387
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930